święcie wierzę, że poezja uratuje mi życie

11 sty 2017

Zamkniente



Cześć.
Jak już wspominałam - zawieszam blogaska. Ale proszę nie płakać - za to można śledzić mnie i moją książeczkę tutaj:  https://www.facebook.com/watpia
Polecam, zapraszam.
Besos



PS
Trochę szczegółów:
„Wątpia” można kupić bezpośrednio u mnie, kontaktując się ze mną w jakikolwiek skuteczny sposób - poprzez Facebook (mój czy książki) albo e-mail (anna_adamowicz@vp.pl).
Cena: 20 zło. Odbiór osobisty we Wrocławiu albo wysyłka za piątaka. za 7 zło, bo Poczta Polska jest okrutna.

PS 2
Jeśli ktoś nie chce książki, ale chce wiersze, albo chciałby książkę, ale jeszcze nie jest przekonany, to można poczytać parę rzeczy, klikając poniżej (są to wiersze zarówno z „Wątpi”, jak i spoza nich):

1) Pocztówki Literackie Odry
2) Fundacja im. Tymoteusza Karpowicza
3) 2Miesięcznik
4) Zeszyty Poetyckie
5) artPapier
6) Opcje 1.1
7) jeszcze raz 2Miesięcznik
8) biBLioteka
9) Radykalny Słoń
10) Antologia „Grała w nas gra” (str. 82)
11) papier w dole (str. 43)

PS 3
Tutaj można poczytać recenzje „Wątpi”:
1) Klaudia Wiercigroch-Woźniak na blogu „Książniczki”
2) Michał Małysa w ramach cyklu „Obgadajmy poezję”
3) Rafał Różewicz w „Multimediach”
4) Jolanta Zarębska na portalu Pisarze.pl
5) Jolanta Nawrot w Salonie Literackim

PS 4
„Wątpia” zostały nominowane do Nagrody Literackiej GDYNIA.
Poniżej lineczki do sympatycznych materiałów związanych z tą nominacją:
1) widok okładki z opaseczką nominacyjną
2) prezentacja książki na fanpeju NLG
3) filmik prezentujący „Wątpia”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz